BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday 20 April 2010

bad day!!

today,

heheh..
kena hukum..
first,masa pertama dan kedua subjek sivik,cikgu xde..
best sangat..dapat buat kerja rumah yang x jugak siap2 dari dulu,,huahuahua
masa ketiga,semangat makin kurang..
makin2 math tadi,
geng aku marah2 je..
berjangkit plak kat aku..
arghhh..malazzzz nak blaja..
masa keempat,sejarah..
makinnn dasyat..TIDOOO!!!
sampai waktu rehat..hahaha..

_____________________________________

abih rehat,masa psi..2 masa plak tu..
wahhhh..apa yg tak kena kat aku nih..
malazzzz nyeeeeeerrrrrrrrrrr nak blaja..
abih je psi,sambung plak 8math..
dasyat woo..
keje rumah tak siap..kena cubittttttt plak tu..
dah la tajuk yg aku tak suka..PROBABILITY..
ishk3..bila cikgu bagi soalan,rasa macam bukan budak form 5..
LOST..LOST...LOST IN THE SPACE...
fikiran melayang ke SWINBURNE..cheeewaaahhh..
pastuh,rehat kedua plak..

_______________________________________

bahasa arab!!!cehh..
waktu sivik tadi,x nak buat..kononnya ustaz baekkkk..
alih2, "sape belum buat atau belum siap keje ustaz,BERDIRI..."
adussss....berdiri plak dahhh..heheheh..
MPP KENA HUKUM...
ditambah plak PKHEM singgah kelas aku tadi..
nasib baekkk die tak heran..
huh..selamat...
abeh masa bahasa arab..
sambung lagi biology..
yeeehaaaaaaaaaaaa..pasni balikkkk..
BIOLOGY..besh..subjek ni je aku dapat fokus sket..heheh..
nak tau cikgu ape??
CIKGU HAFIZUDDIN ABDULLAH =P
subjek ni je aku dapat fokus sikit..

pastuh..baleeekkkkk laaa.
yahooo..
tepat pukul 4.30 p.m...(tak la tepat sangat)
aku balikkk...
oklah..gud night...

nak buat keje nih..
(heheh..buat keje ke buat air liur??)
INSYAALLAH..aku nak siapkan keje yang tertangguh malam ni jugak..

1.report fizik
2.report bio
3.bahasa arab
4.kimia
5.math

ni plak keje yg aku tak bercadang buat lagi

1.BI (2 essay)

oklahh..esok ada kokurikulum..yezzz...n,tak bnyk org datang esok..diorang sibuk g MSAM..
whatever laaa..entah ape2..bagi aku,buang masa je pegi..aku bukannya ada perasaan pun pasal benda macam tue..SORRY YE..

BTW,heheheh..^_^
nanti aa cakap..hoho..


ASSALAMUALAIKUM..

0 comments: