BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Friday 6 May 2011




Ya ALLAH, Tuhan Yg Membolak-balikkan hati..Luruskanlah hatiku.. la tahzan. :)

p/s : faz..i'm sorry..malas maok contact org kinek tok..so,sorry..maaf juak sbb xpt mbak awk gi majlis ratib..insyaAllah,kelak kita gi sama2 k?i'm sorry again,, :'(


Allahu akbar! Allahu akbar! Allahu akbar..Ya Allah,jangan kau biarkan butir2 kaca ini jatuh lagi.. :)

ok..apa2pun,this blog aku x mau tulis panjang2..cukuplah sekadar kenangan untuk aku be4 aku sambung study..hihihi.. *ada 3 lagi blog yg aku belum uruskan* haha! ok..watever..kenangan aku bersama pmg 2011 dan yg paling penting samasuk baba.. i love u all..mama ngn bapak baba,,minta maaf mun de polah salah.. :)) ada sigek jak gmbr kenangan yg masih kmk simpan..n kmk arap kmk xkn buang gmbr sigek tok.hihi

0 comments: