BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday 26 June 2012

meroyan

assalamualaykum ! hari ni aku nk cakap sesuatu *mode serius* uhhhhhh (>.<) ok fine! kepada sesiapa yg jadi friends dlm fb aku, Nor Shahirah Rabaiee, minta maaf kalau ada terkasar bahasa.. tp, yg Syerah erin punye, x pelu kot minta maaf sbb dlm fb tu aku jd bisu..bhahaahahahhaar.. ekceli, ermmm..minta maaf kalau aku ni bnyk cakap,bnyk menyibuk,banyak nk selit2 comment yg x patut... n ,,,, watever la.. minta maaf taw.. nak aku nyanyi ke baru nk maafkan ? *pengsannnn!* uhhh..amboi,,btw,aku ni bnyk membebel..kalau ada sesiapa nk comment,silakan..even akhlak aku x menggambarkn pemakaian aku (eh?betul ke ayat?) ok,fine,minta maaf ok..aku mmg dulu smpai sekarang mcm ni..kalau nk ubah perangai,mmg amek masa lama..so, tolong bagi aku masa ok.. tanggal 8 april 2012, kehidupan aku berubah 50% (kot) hahahahaha.. pd tarikh itu aku start pakai $%#@&^, mmg dpt tentangan habis habisan lahhhhh..aku peduli apa..kastam nk wat ape kt aku,buat laaaa..aku x kisahhhh.. (amboi..eksen je lebih) -.-' jap..malas plak nk teruskan post ni..sbnrnye aku x taw apa motif aku tulis post ni..hahahaahaha.kbye =.=

0 comments: