BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday 30 June 2012

ten ten tenang sangat..

assalamualaykum !!!






amboih..besaq sungguh naa..okok..cheq nak habaq mai naa...macam ni cerita nya.. 






_______________________________________________






baru saja aku menjadi makmum utk solat hari tu.. aku x sangka la jadi gini..hewhewhew.. :p 


ok..first thing is, lepas aku habis solat jemaat,perkara pertama yg dalam otak haku adalah "tenangnya solat tadi"ok...no wonder la..sebab berimamkan dia,memenuhi syarat aku..cehhhh...ado syarat jgok ko ? hahahaha.. sebab apa aku rasa tenang ? sebab aku ni spesies yang baca fatihah slow..mcm siput..ngeh2.. untunglar imam tu speed dia solat x secepat orang len.. 


itu ja aku nk habaq ni..tweet3.. kisah pasal imam ni belum habis lagi taw..ade pulakkkkkkkkkk sambungan tyme tido.. adoi...hahahaha,,syok2 tido,boleh2 pulak mimpi imam uh..yang bestnya, aku mimpi wajah imam tu bercahaya.. subhanallah !!!!aku rasa tak penah pon mimpi sampai gitu.. erkkk... tp,memang tenang tengok muka imam tu..errr..biarlah imam itu menjadi misteri .. xnak cakap sapa dia..malu >.<  tapi,hari ni aku rasa sengal sangat.kbai !




0 comments: