BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Tuesday 5 February 2013

cantik ke?

alhamdulillah dapat jgk buka blog ni balik .. :) yang penting kena yakin dan usaha Allah pasti menolong kita.


cerita pertama sudah bermula... NEELOFA cantik ke? #eh..awat lak citer psl neelofa. -.- aku cukup hairan lelaki2 di luar sana dok habaq kt aku neelofa tu cantik..padahal aku tengok die biasa je. takde yg menarik perhatian langsung. cantik lagi muka heroin setia hujung nyawa tu.. entah ape nama dia aku tak tahu. *sengal* permah 3 hari lepas berdialog dgn kazen aku "ela.ko tengok neelofa tu cantik ke? org sume cakap die cantik..kite tengok biasa je" kazen aku pon jawab, "sekdalah..ku nangga nya biasa jk..kacak agik scha al yahya ya" wallahualam..apa2pun, sumer org ada kecantikan nye masing2. setiap mata yang memandang, lain2.. ^_^

nak meroyan pon dah malas.. kehkehkeh. so, gudnite je la.

#letak tangan di dada, baca alfatihah,.. alfatihah ini untukmu semoga rindu ini kau terasa sekali :)

assalamualaykum ^_^

0 comments: