BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Saturday 16 May 2009

KEHIDUPANKU..

Hmm..today,xda buat apa2 sangat.Pegi tuisyen,best jugak..tapi ngantok..ala..biase la..bangun awal pagi,mesti ngantok waktu tengah hari..

hari ni pon boring giler..terkejut jugak ari nih.kawan sekolah lama sama tuisyen la..name dia abang ali zaki..heran pon ade..tapi,xpe la..

hmm..fikiran aku tengah bercelaru la..hati aku pon sama..hepy ade,kecewa,sedih n mcm2 lagi..aku ada suka sumone..tapi x nak r cakap sape dia..kalau nak tau,tanye sendiri ar..dia x tau pon aku suka dia..hehe..xpe kan kalau kita suka sumone??..sebab itu fitrah semulajadi.xde sorang pon yang boleh lari darinya.


hmm..boring gilerrrrr....bila lagi nak start hafaz surah yassin n sajadah?walaupun lame lagi ujian,tapi kita mesti bersedia..cuma masa je..xpe ar..aku baru hafaz 10 ayat dari surah yassin n sajadah..tu pun waktu form 3..Alhamdulillah,sekarang ni pun masih ingat lagi ayat tu.

ape lagi aaa??

...
...

0 comments: