BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Monday 9 July 2012

aku congek aku congek aku congekkkk !! :')

Assalamualaykum..

start dah murai merepek lagi,,ok fine !!!! aku rasa macammmmm nakkkkkk .......... Ya Allah..kenapa dengan aku..?syerah yang hepy2 jadi macam ni? mana kawan2 aku yang salu support aku? ke aku yang lari dari dorang? uhuhuhu.. i need rest n perlukan ketenangan..bila sorang2,aku rasa macam pelik..rasa macam benda tu datang lagi..dia datang tanpa dijemput.. aku sebenarnya tahan..dan tahan..dan tahan lagi..sampailah satu tahap,aku jatuh kembali...dan.....aku tak kuat nak hadapi sorang2..perlukan bantuannnn..WONDERPETS mana????????????????? :'(


ok .. tahan syerah... dont worry.. jangan biar laptop kau basah.. rosak nanti.. susah nak online.. ok..fine..relaksssss.... 

hahahaaha XD

aku perlu terima hakikat... betul kata my beloved friend.. fathullah the parrot o.O?

i'm FOREVER ALONE.. nobody wants me.. my friends...

untungnya aku..alhamdulillah,Allah masih ada dalam hati..kalau takkkkk... mesti keja gila aku dah buat sekarang.. mungkin keja gila tu macam cari nahas... or sumting yang tak dapat diterima akal...ekceli aku pernah je buat..alhamdulillah aku masih hidup..tapi,bukan sebab kuciwa ok..sebab aku suka nak buat keja tu.. ngeh3.. semoga Allah sentiasa pelihara aku dari segala bahaya yang datang waima yang aku sendiri cari nahas..hewhewhew

wal iyazubillah ! YA ALLAH YA ALLAH

tettttttt...aku ni citer pasal ape? konpius lak..citer pasal congek kan? nangis je aku..aku suka nangis..best tapi sakit.. T.T

my prinsip sekarang adalah jangan caye orang 100%... ermm..lagi ?

husnu zhon,but i think macam nak buat sumting new yang orang tak akan sangka aku akan buat.. siap la kau wahai para lelaki... aku takkan bagi chance walau sikit pon.. ko nak cakap ape pon,cakap la..aku tak nak kisah..hewhewhew (macam nak wat keje jahat pulak..memang jahat pon..paling kurang aku nk bunuh je) heheeheheeheheeh :p ok fine ! aku datang gila.. astargfirullahalazim


jap..dunia sekarang suka main fitnah kan? dorang fitnah nak cari modal supaya orang pandang dia. kesian kak ummi...kena fitnah bawa ajaran sesat.. kalau pon dia cakap kasar,tak semestinya dia sesat..jangan nak cakap orang sukati tau..kalau dia mentauhidkan Allah, so what? ko nak ape? tak puas hati dengan penyampaian dia? sebab bahasa dia kasar?kesat?

tweet3.. cara orang berdakwah lain2 tau..cara dia berdakwah lain...aku lain..ko lain.. dia memang kasar kalau berkata2.. direct,,takde kata2 tapis lagi.. ko ape ade? fitnah? dengki? even aku tak tau sape ko sebenarnya,ko guna web commersial,not blog...n i could not found u.. who are you...asal mana..orang mana..spesies mana.. aku homo sapiens. hewhewhew..ok stop..cukuplah fitnah..kalau betul la dia bawa ajaran sesat, banyak cara ko boleh tegur die kan? ko leh personal talk dgn dia..tak perlu nak hebah2 dlm web kau cakap itu ini,apa yang dia post.. memang..kalau ko betul2 yakin dia sesat, ko boleh adu kat mana2 tempat yang memantau ajaran2 yang tak betul. n just cakap kat umum,yang dia ni blablabla..bagi orang berhati2 je.tak perlu nk post ape yang dia cakap..nanti orang makin benci n menyampah tau..huhuhu


*emo*

ni peringatan tok aku jugak tau.aku tau aku tak sempurna di mata orang.. korang nak fitnah aku,fitnah laaaa.. korang nak mengata aku, ok.just do it.. korang nak ejek aku? ejek laaa..korang itu,nak ini...buat la..buat ape yang korang suka... cuma satu je aku nak mintak, hati2..takut korang plak terkena oleh aku..bhaahahahahaar XD (jahat)


AKU MARAH NI..AKU MARAH NI... nak cakap aku marah kat kaum lelaki,ade jugok..tapi buat ape aku nak marah dorang haaa?? sebab sorang,semua kena..ok..yessss !! memang... aku takkan biarkan lelaki2 kacau aku..aku simpan ridsect dlm tudung..hambik kau...ganggu aku lagi? ok yessss...lagi satu...jangan nak mainkan PERASAAN orang ok?????? hati adalah sesuatu yang fragile ! ko ingat bila mainkan hati orang, orang tu kebal ke? tak nangis?? tak marah?? tak emo?? (aku marah ni)

hewhewhew

stop gelak..aku marah ni..hahahaahahaha

ok fine,,aku nak gelak jugak..xdapat nak berlakon marah pulok....... -.-'



serious ! jangan mainkan hati perempuan..nati kau yang merana..jangan sampai aku mainkan hati korang pulak..bhahahahahar XD (jahatnye aku)


xde la..aku tak nak jadi pompuan jahat..heheheehehehee..aku nak jadi pompuan kejam je.. blueekkkkk :p


ok..terlintas lagi ayat my bf.. forever alone.. so,dont try to do sumting yang boleh buat aku membebel..heheheehehehe

aku ni dok bebel,borang mintak keje tak isi2 lagi..adussss >.<


p/s : aku tak tau post aku ni boleh diterima umum  ke tak.bhahaahahar.. tak dapat nak berlakon marah la pulakkkkk.. cisss =.=' *sia2* lagi satu..aku tak tau ape pasal aku post benda ni n emo.. macam tadak tujuan maaaa... hampehhhhh... @.@

ok..conclusionnya,yang aku dapat dari ape yang aku dok bebel ni,

first, saling maaf memaafi..kan bagus kalau hidup kita saling berkasih sayang..jiwa tenang,hati pon senang..lalalala~

second,dengki makan diri..jangan dengki2 wei..bahaya uh.. tu la pasal kita disuruh sentiasa husnu zhon..kalau orang tu dapat lebih dari kita,ok,fine.. muhasabah diri balik.. mungkin Allah ada perancangan yang lebih baik untuk kita..husnu zhon penting.. aku pesan kat diri aku..terkadang cuba husnu zhon..ehhh..pandai terbabas pulak..setan2 wat hati aku ni ragu2..pandai suuz zhon plak kat orang..Allahu Allah..

third,balas kejahatan dengan kebaikan..jangan kejahatan balas kejahatan..kalau kita balas dengan kebaikan,mane tau tup tup orang yang wat jahat kat kita , Allah bagi hidayah untuk dia berubah..entah2 dia pulak yang jadi lebih baik dari kita ni..

fourth, ingat,Allah selalu bersama kita.. kita forever alone..ok..aku mengaku aku alone..hahaha.. tapi,kalau kita sibuk ibadat kat Allah,kita akan merasa kasih sayang yang mencurah2 walaupun manusia tiada disisi.. cinta manusia,,aku dah jerak..buang jauh2.. bahaya ..memakan diri.. *len je bunyi* >.<

fifth,kalau marah,ambil wuduk..tenangkan hati....jangan biar setan kuasai kita...biar kita mengusai dorang ok? hewhewhew


ok syerah.jangan pandai cakap je..pandai bagi nasihat je..ko ape ade? macam perfect sangat.sama2 baiki diri.   take note !!


kbye !

0 comments: