BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Wednesday 11 July 2012

coding coding coding..

Assalamualaykum !


aku rinduuuuuuuuuuuu...


aku rinduuuuuuuuuuu...

rindu ape weh?

rindu nak wat programming..aku suke dengan coding2 uh..

pernah sekali tengah wat program,aku tension tahap gaban.. sampaikan aku wat bising dalam lab komputer,cikgu cakap pon aku tak dengar..aku pakai earphone dgr lagu sambil nyanyi and orang suruh aku diam..hewhewhew

balik dari class,aku terus tido..tension sangat2..tapi,bila matrik dah habis,rindu plak aku nak main dengan code2 uh.. miss giler la weh.. huhu

ok..13 julai ni result upu keluar..so,aku kena bersedia,apepon yang terjadi, cool je la..senyum je,macam xde pape jadi.. :)

ekceli, aku serabut sekarang..macam2 aku pikiaq.. Ya Allah, tenangkan hati ini Ya Robb,, :')

sebab ada sesuatu yang terjadi tadi hingga membuat aku berdebar apabila memikirkan msg tu.. >.<

so,aku tadak mood nak citer pasal coding agi..nak citer pasal benda lain plak.

kbai


0 comments: