BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

Thursday 5 July 2012

lamaramu ku terima.. phewww~

assalamualaykum !


kmk nk lamar anak ktk tok .. boleh x pakcik?

boleh2.. kelak mbak makbapak ktk dtg rumah..kita rondeng k majlis ktkorg..


*aku* hewhewhew..x sangka.. phewww ~.~


aok2..kelak mek madah ngn mak bapak kmk..lagipun,  kmk x maok bergerek ngn anak ktk..mk nikah terus.. bila ngga anak ktk kt event ari ya,alu terpikat kmk

*bulak li jak* -.-'

tettttttttttttttttttttt


_______________________________________________



lamarannya ku terima..hewhewhew..mungkin org cakap aku masih muda..tapi,kalau nikah awal,berkat uhhh..

hewhewhew.. ooo..ni rupanya ko buat syerah? ko diam2 x on fb, ko update blog aje.ko buat ni ea..jadi tunang orang..ni kalau nikah msti tak jemput aku *kata kwn aku*


hewhewhew..sowie... bhahahahahahar...aku diam2 jek.. tak nak la kecoh satu dunia yang aku betul2 dh ada tunang..gila sehhh... >.<



ni tyme aku muda2 ok.. *cewahhh* xde cincin ag taw..



ini bila cincin sudah di jari..hewhewhew.. 



eh?ape kah? malu2 plak..gambar ni xde kena mengena ok..hahahaha




p/s : jangan caye bulat2 untuk entry ni..sebab segala dialog adalah REKAAN semata2..hahahaha..

aku BERANGAN je.. kan best kalau dapat laki gitu..terus jumpa makbapak aku nk masuk minang..hewhewhew.. bila la aku nsak jumpa laki gini ye.. ade ke xde? ade kot..tp untuk aku XDE kot..hahahaha =.='



ya ampunnnn..tengah update blog,dapat msg dr sahabat..gile ah..hahahaha..aku ingat malam ni tak jadi g rumah ustaz..rupa2nya...... ahahaahahaha..aku je yang berangan lebih.. kbye =.='

0 comments: